طرح ملی ایران قوی چراغ راه کانون های مساجد در ایام کرونایی 
طرح ملی ایران قوی چراغ راه کانون های مساجد در ایام کرونایی 

طرح ملی ایران قوی چراغ راه کانون های مساجد در ایام کرونایی 

حجت الاسلام موسی سالاری گفت: طرح ملی ایران قوی با ارائه راهکارهایی در زمینه فعالیت های کانون ها در ایام کرونایی، توانسته چراغ راهی پیش روی آنها قرار دهد.
شناسه خبر : 1003612 تاریخ انتشار : ۲۴ آذر ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۵:۴۴

حجت الاسلام «موسی سالاری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، با اشاره به برگزاری طرح ملی ایران قوی، گفت: این طرح ملی با ارائه راهکارهایی در زمینه فعالیت های کانون ها در ایام کرونایی، توانسته چراغ راهی پیش روی آنها قرار دهد.




امام جماعت مسجد صاحب الزمان (عج) روستای توکل آباد کهنوج رواق همدلی را یکی از راهکارهای طرح ملی ایران قوی برای احیای کارکرد اجتماعی کانون های مساجد برشمرد و افزود: کانون فرهنگی هنری شهید درسته با همکاری مرکز نیکوکاری شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی  اقدام به جلب کمک های مومنانه خیرین و شناسایی افراد نیازمند کردند.



وی با بیان این مطلب که یکی از شاخصه های کار گروهی همدلی و مشارکت است، بیان کرد: به لطف خدا با جلب کمک های مومنانه خیرین و نیکوکاران ۳۰۰ کیسه آرد و سبدهای غذایی خریداری شده در بین خانوارهای نیازمند ساکن چند روستای محروم کهنوج توزیع شد.



حجت الاسلام سالاری ادامه داد: علاوه بر این نیز سبدهای با توجه به شروع فصل سرما، لباس گرم برای نیازمندان به ویژه ایتام خریداری و به آنها اهدا شد.



امام جماعت مسجد صاحب الزمان (عج) روستای توکل آباد کهنوج اظهار کرد: تهیه لوازم التحریر، رسیدگی به بیماران نیازمند و پرداخت کمک هزینه درمان آنها و همچنین تهیه کمک جهیزیه برای زوج های جوان بی بضاعت از دیگر فعالیت های کانون و مرکز نیکوکاری شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی است که در این ایام کرونایی در حال انجام است.



وی ابراز کرد: اکنون در حال تدارک جشن ازدواج آسان ۴۰ زوج بی بضاعت هستیم که از این تعداد به ۱۵ زوج جهیزیه اهدا می شود و امیدواریم با این اقدام بتوانیم زمینه ترویج فرهنگ ازدواج آسان در جامعه را فراهم کنیم.




حجت الاسلام سالاری عنوان کرد: یکی از کارهای خداپسندانه این است که زمینه ازدواج آسان جوانان را فراهم کنیم بنابراین از خیرین و نیکوکاران درخواست داریم تا با کمک های مومنانه خود ما را در این امر یاری کنند.



امام جماعت مسجد صاحب الزمان (عج) روستای توکل آباد کهنوج در خاتمه تاکید کرد: در چله دوم انقلاب اسلامی قطعا طرح ایران قوی که در زمینه تبیین بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی شکل گرفته است به پویایی، رشد و بالندگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کمک می کند.

پایان پیام/ 586